• 6.06. – 10.06.

     

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z twarożkiem z rzodkiewką (m), ogórek, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką gotowaną)

    Drugie śniadanie: koktajl z owoców leśnych (m) (*dieta bezmleczna: mus owocowo – warzywny)

    Obiad: zupa toskańska z makaronem (s, g, m), ryż zapiekany z jabłkami i cynamonem, kompot (*dieta bezmleczna: zupa toskańska nie zabielana, dieta bezglutenowa: zupa toskańska z makaronem bezglutenowym)

    Podwieczorek: banan

     

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z kiełbasą szynkową, pomidor, herbata

    Drugie śniadanie: kiwi

    Obiad: zupa krem z pora z grzankami (s, g), gołąbek bez zawijania w sosie pomidorowym (g), ziemniaki, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa krem z grzankami bezglutenowymi, gołąbek w sosie bezglutenowym)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)

     

    Środa

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą tuńczykową (m, r), ogórek, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z polędwicą drobiową)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: krupnik (s, g), medalion drobiowy (g, j), ziemniaki, surówka z selera (s), kompot  (*dieta bezglutenowa: krupnik z kaszy gryczanej, filet z kurczaka soute, dieta bez jajek: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: jabłko

     

    Czwartek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą jajeczną ze szczypiorkiem (j), pomidor, herbata (*dieta bez jajek: chleb z szynką bartnika)

    Drugie śniadanie: pieczywo WASA (g), pomidor malinowy, ogórek (*dieta bezglutenowa: wafle kukurydziane)

    Obiad: zupa wiosenna z ziemniakami zabielana (s, m), gulasz, kasza jęczmienna (g), buraczki, kompot (*dieta bezmleczna; zupa wiosenna nie zabielana, dieta bezglutenowa: kasza gryczana)

    Podwieczorek: nektaryna

     

    Piątek

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z żółtym serem (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z dżemem)

    Drugie śniadanie: twarożek z musem truskawkowym (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)

    Obiad: zupa koperkowa z ryżem zabielana (s, m), kotlet z jajek z kaszą jaglaną i cebulką dymką (j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa koperkowa nie zabielana, dieta bez jajek: kotlecik ziemniaczany)

    Podwieczorek: arbuz

     

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

    r – ryba

     

  • 13.06. – 17.06.
    Poniedziałek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z serem Gouda (m), ogórek, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z
    szynką bartnika)
    Drugie śniadanie: kiwi
    Obiad: zupa grysikowa z marchewką (s, g), makaron z indykiem w sosie śmietanowo –
    brokułowym (m, g), kompot (*dieta bezglutenowa: zupa marchewkowa z ryżem, makaron
    bezglutenowy, dieta bezmleczna: makaron z indykiem w sosie brokułowym)
    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: banan)
    Wtorek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z szynką gotowaną, rzodkiewka, herbata
    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)
    Obiad: zupa kalafiorowa z ziemniakami zabielana (s, m), pulpecik z ryżem jaśminowym w
    sosie pomidorowym, kasza pęczak (g), buraczki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa
    kalafiorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: kasza gryczana)
    Podwieczorek: jabłko (*dieta: kiwi)
    Środa
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą jajeczną z papryką (j), ogórek, herbata (*dieta bez jajek:
    chleb z kiełbasą krakowską)
    Drugie śniadanie: serek waniliowy (m) (*dieta bezmleczna: mus owocowy)
    Obiad: zupa krem z soczewicy z grzankami (s, g), nuggetsy z kurczaka (g, j), ziemniaki,
    marchewka tarta z jabłkiem, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa krem z grzankami
    bezglutenowymi, filet z kurczaka soute, dieta bez jajek: filet z kurczaka soute)
    Podwieczorek: arbuz
    Piątek
    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z serkiem tartare z ziołami prowansalskimi (m),
    pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z hummusem)
    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania
    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), buchty na parze z koktajlem (j, g, m),
    kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana, buchty na parze z musem
    owocowym, dieta bezglutenowa, bez jajek: kopytka z koktajlem)
    Podwieczorek: brzoskwinia
    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:
    m – mleko i jego pochodne
    s – seler
    g – gluten
    j – jajko
    r – ryba
  • 20.06. – 24.06.
    Poniedziałek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z twarożkiem z ogórkiem (m), rzodkiewka, herbata (*dieta
    bezmleczna: chleb z szynką luksusową)
    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania
    Obiad: zupa ogórkowa z ryżem zabielana (s, m), spaghetti Bolognese (g), kompot (*dieta
    bezmleczna: zupa ogórkowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: spaghetti z makaronu
    bezglutenowego)
    Podwieczorek: banan
    Wtorek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą jajeczną ze szczypiorkiem (j), pomidor, herbata (*dieta
    bez jajek: chleb z kiełbaską szynkową)
    Drugie śniadanie: kiwi
    Obiad: zupa krem z cebuli z grzankami (s, g), naleśniki z twarogiem (g, m, j), kompot (*dieta
    bezglutenowa: zupa krem z grzankami bezglutenowymi, naleśniki bezglutenowe, dieta
    bezmleczna: naleśniki na mleku roślinnym z dżemem, dieta bez jajek: naleśniki bez jajek)
    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)
    Środa
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z szynką polędwicową, ogórek, herbata
    Drugie śniadanie: jabłko
    Obiad: rosół z makaronem (s, g), kotlecik mielony z wędzonym indykiem (g), ziemniaki,
    buraczki, kompot (*dieta bezglutenowa: rosół z makaronem bezglutenowym, kotlecik mielony z wędzonym indykiem (g), ziemniaki,

    buraczki, kompot (*dieta bezglutenowa: rosół z makaronem bezglutenowym, kotlecik mielony bezglutenowy)
    Podwieczorek: brzoskwinia
    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:
    m – mleko i jego pochodne
    s – seler
    g – gluten
    j – jajko
    r – ryb
    a