• Jadłospis

    12.09. – 16.09.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z twarożkiem (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką gotowaną)

    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)

    Obiad: zupa ogórkowa z ryżem zabielana (s, m), makaron z klopsikami (g), kompot (*dieta bezmleczna: zupa ogórkowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: makaron bezglutenowy z klopsikami)

    Podwieczorek: arbuz

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z kiełbasą krakowską suchą, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: jabłko

    Obiad: zupa krem z cebuli z grzankami (s, g), filet z indyka panierowany (g, j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa krem z grzankami bezglutenowymi, filet z indyka soute, dieta bez jajek: filet z indyka soute)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: banan)

    Środa

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z żółtym serem (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką tyrolską)

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: krupnik (s, g), pulpecik z wędzonym indykiem (g), ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezglutenowa: krupnik z kaszy gryczanej, pulpecik bezglutenowy)

    Podwieczorek: ciasto z owocami (m, j, g) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Czwartek

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pastą z jajek z czerwoną papryką (j), ogórek, herbata (*dieta bez jajek: chleb z polędwicą sopocką)

    Drugie śniadanie: śliwka

    Obiad: rosół z makaronem (s, m), eskalopki drobiowe w sosie (g), kasza jęczmienna (g), ogórek kiszony, kompot (*dieta bezglutenowa: rosół z makaronem bezglutenowym, eskalopki w sosie bezglutenowym, kasza gryczana)

    Podwieczorek: banan

    Piątek

    Śniadanie: chleb (g) z pasztetem z soczewicy, ogórek kiszony, herbata

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa wiosenna zabielana (s, m), kotlecik z dorsza (g, j, r), ziemniaki, mizeria (m), kompot (*dieta bezmleczna: zupa wiosenna nie zabielana, sałatka z ogórków zielonych, dieta bezglutenowa, bez jajek: kotlecik bezglutenowy, bez jajek)

    Podwieczorek: nektaryna

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

    r – ryba

  • Jadłospis

    19.09. – 23.09.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z serkiem fromage z ziołami prowansalskimi (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką luksusową)

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: zupa koperkowa z ryżem zabielana (s, m), makaron penne z indykiem w sosie śmietanowo – brokułowym (g, m), kompot (*dieta bezmleczna: zupa koperkowa nie zabielana, makaron penne z indykiem w sosie brokułowym, dieta bezglutenowa: makaron bezglutenowy)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)

    Wtorek

    Śniadanie: kiełbaska na ciepło, chleb wiejski (g) z masłem (m), herbata

    Drugie śniadanie: śliwka

    Obiad: zupa kalafiorowa z grysikiem zabielana (s, m), gołąbek bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki, surówka z selera (s), kompot (*dieta bezmleczna: zupa kalafiorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: zupa kalafiorowa z ziemniakami)

    Podwieczorek: gruszka

    Środa

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą z jajek ze szczypiorkiem (j), pomidor, herbata (*dieta bez jajek: chleb z kiełbaską krakowską suchą)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa krem z białych warzyw z groszkiem ptysiowym (s, g), medalion drobiowy (g, j), ziemniaki, mizeria (m), kompot (*dieta bezglutenowa: zupa krem z grzankami bezglutenowymi, filet z kurczaka soute, dieta bez jajek: filet z kurczaka soute, dieta bezmleczna: sałatka z ogórków zielonych)

    Podwieczorek: nektaryna

    Czwartek

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z szynką tyrolską, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: jabłko

    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), pieczeń rzymska (g), ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: pieczeń rzymska bezglutenowa)

    Podwieczorek: ciasto z owocami (g, j, m) (*dieta bezglutenowa, bezmleczna, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Piątek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z żółtym serem (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z hummusem)

    Drugie śniadanie: twarożek z musem truskawkowym (m) (*dieta bezmleczna: brzoskwinia)

    Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami zabielany (s, m), ryż z jabłkami prażonymi i cynamonem, kompot (*dieta bezmleczna: barszcz czerwony nie zabielany)

    Podwieczorek: banan

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

    r – ryba

  •  Jadłospis

    26.09. – 30.09.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z serkiem tartare (m), rzodkiewka, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką bartnika)

    Drugie śniadanie: koktajl z owoców leśnych (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)

    Obiad: krupnik (s, g), spaghetti Bolognese (g), kompot (*dieta bezglutenowa: krupnik z kaszy gryczanej, spaghetti z makaronu bezglutenowego)

    Podwieczorek: jabłko (*dieta: kiwi)

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą z jajek z czerwoną papryką (j), ogórek, herbata (*dieta bez jajek: chleb z kiełbasą szynkową)

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: żurek z ziemniakami (s, m, g), eskalopki drobiowe, kasza jęczmienna (g), ogórek kiszony, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa ziemniaczana, kasza gryczana, dieta bezmleczna: zupa ziemniaczana)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: banan)

    Środa

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą z tuńczyka (m, r), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką luksusową)

    Drugie śniadanie: morela

    Obiad: zupa toskańska z makaronem zabielana (s, g, m), kotlet mielony (g, j), ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa toskańska z ryżem, kotlet mielony bezglutenowy, dieta bezmleczna: zupa toskańska nie zabielana, dieta bez jajek: kotlet mielony bez jajek)

    Podwieczorek: jabłko (*dieta: kiwi)

    Czwartek

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pasztetem drobiowym, ogórek kiszony, herbata

    Drugie śniadanie: twarożek z musem truskawkowym (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)

    Obiad: zupa koperkowa z ryżem zabielana (s, m), nuggetsy (g, j), ziemniaki, surówka z selera (s), kompot (*dieta bezmleczna: zupa koperkowa nie zabielana, dieta bezglutenowa, bez jajek: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: gruszka

    Piątek

    Śniadanie: rogalik (g) z dżemem, herbata

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa jarzynowa zabielana (s, m), klopsik rybny w sosie koperkowo – śmietanowym (g, r, m), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa jarzynowa nie zabielana, klopsik w sosie koperkowym, dieta bez glutenu: klopsik bezglutenowy)

    Podwieczorek: banan

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

    r – ryba