• Jadłospis

    16.01. – 20.01.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą twarogową z rzodkiewką (m), ogórek, herbata (*dieta bezmleczna; chleb z szynką tyrolską)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa koperkowa z ryżem zabielana (s, m), makaron z indykiem w sosie śmietanowo – brokułowym (g, m), kompot (*dieta bezmleczna: zupa koperkowa nie zabielana, makaron z indykiem w sosie brokułowym, dieta bezglutenowa: makaron bezglutenowy)

    Podwieczorek: jabłko, biszkopty (g, j) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa: chrupki kukurydziane)

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z polędwicą wiśniową, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: mandarynka

    Obiad: zupa jarzynowa z ziemniakami zabielana (s, m), eskalopki drobiowe, kasza jęczmienna (g), ogórek kiszony, kompot (*dieta bezmleczna: zupa jarzynowa nie zabielana, dieta bezglutenowa: kasza gryczana)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: owoc)

    Środa

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z kiełbasą krakowską suchą, pomidor, herbata

    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)

    Obiad: barszcz biały (s, m, g), nuggetsy (g, j), ziemniaki, surówka wielowarzywna, kompot (*dieta bezmleczna: zupa ziemniaczana, dieta bezglutenowa: zupa ziemniaczana, filet z kurczaka soute, dieta bez jajek: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: banan

    Czwartek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z szynką beskidzką, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: zupa krem z białych warzyw (s), klopsik w sosie pomidorowym (g), ziemniaki, surówka z selera (s), kompot (*dieta bezglutenowa: klopsik w sosie bezglutenowym)

    Podwieczorek: gruszka

    Piątek

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pastą rybną (m, r), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z powidłami)

    Drugie śniadanie: deser mleczny z musem truskawkowym (m) (*dieta bezmleczna: mus owocowy)

    Obiad: zupa toskańska z makaronem zabielana (s, m, g), kotlecik jajeczny z cebulką dymką (j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa toskańska nie zabielana, dieta bezglutenowa: zupa toskańska z makaronem bezglutenowym, dieta bez jajek: kotlet ziemniaczany)

    Podwieczorek: drożdżówka (g, j, m) (*dieta bezglutenowa, bez jajek, bezmleczna: wafle ryżowe z dżemem)

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

  • Jadłospis

    23.01. – 27.01.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z serem żółtym (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką polędwicową)

    Drugie śniadanie: koktajl z owoców leśnych (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)

    Obiad: krupnik z marchewką (s, g), makaron penne z kurczakiem i warzywami (g), kompot (*dieta bezglutenowa: krupnik z kaszy gryczanej, makaron bezglutenowy)

    Podwieczorek: gruszka

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pasztecikiem drobiowym, ogórek kiszony, herbata

    Drugie śniadanie: mandarynka

    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), filet z kurczaka w sezamie (g, j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa, bez jajek: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: ciasto drożdżowe z owocami (g, j, m) (*dieta bezglutenowa, bezmleczna, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Środa

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pastą jajeczną ze szczypiorkiem (j), pomidor, herbata (*dieta bez jajek: chleb z szynką luksusową)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa wiosenna z ziemniakami zabielana (s, m), potrawka z kurczaka (g), ryż z warzywami i curry, kompot (*dieta bezmleczna: zupa wiosenna nie zabielana, dieta bezglutenowa: potrawka z kurczaka bezglutenowa)

    Podwieczorek: banan

    Czwartek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z polędwicą wiśniową, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: zupa krem z soczewicy (s), gołąbek bez zawijania w sosie pomidorowym (g), ziemniaki, surówka wielowarzywna, kompot (*dieta bezglutenowa: gołąbek bez zawijania w sosie bezglutenowym)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: owoc)

    Piątek

    Śniadanie: rogalik maślany (g, m) z dżemem, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z dżemem)

    Drugie śniadanie: twarożek waniliowy (m) (*dieta bezmleczna: mus owocowy)

    Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami zabielany (s, m), kotlecik rybny (r, g), ziemniaki, surówka z kapusty kiszonej, kompot (*dieta bezmleczna: barszcz czerwony nie zabielany, dieta bezglutenowa: kotlecik rybny bezglutenowy)

    Podwieczorek: jabłko, chrupki kukurydziane

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

  • Jadłospis

    23.01. – 27.01.

    Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z serem żółtym (m), pomidor, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z szynką polędwicową)

    Drugie śniadanie: koktajl z owoców leśnych (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)

    Obiad: krupnik z marchewką (s, g), makaron penne z kurczakiem i warzywami (g), kompot (*dieta bezglutenowa: krupnik z kaszy gryczanej, makaron bezglutenowy)

    Podwieczorek: gruszka

    Wtorek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pasztecikiem drobiowym, ogórek kiszony, herbata

    Drugie śniadanie: mandarynka

    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), filet z kurczaka w sezamie (g, j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa, bez jajek: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: ciasto drożdżowe z owocami (g, j, m) (*dieta bezglutenowa, bezmleczna, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Środa

    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pastą jajeczną ze szczypiorkiem (j), pomidor, herbata (*dieta bez jajek: chleb z szynką luksusową)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: zupa wiosenna z ziemniakami zabielana (s, m), potrawka z kurczaka (g), ryż z warzywami i curry, kompot (*dieta bezmleczna: zupa wiosenna nie zabielana, dieta bezglutenowa: potrawka z kurczaka bezglutenowa)

    Podwieczorek: banan

    Czwartek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z polędwicą wiśniową, ogórek, herbata

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: zupa krem z soczewicy (s), gołąbek bez zawijania w sosie pomidorowym (g), ziemniaki, surówka wielowarzywna, kompot (*dieta bezglutenowa: gołąbek bez zawijania w sosie bezglutenowym)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: owoc)

    Piątek

    Śniadanie: rogalik maślany (g, m) z dżemem, herbata (*dieta bezmleczna: chleb z dżemem)

    Drugie śniadanie: twarożek waniliowy (m) (*dieta bezmleczna: mus owocowy)

    Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami zabielany (s, m), kotlecik rybny (r, g), ziemniaki, surówka z kapusty kiszonej, kompot (*dieta bezmleczna: barszcz czerwony nie zabielany, dieta bezglutenowa: kotlecik rybny bezglutenowy)

    Podwieczorek: jabłko, chrupki kukurydziane

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko