• Poniedziałek

    Śniadanie: chleb wiejski (g) z szynką konserwową i pomidorem, herbata z cytryną

    Drugie śniadanie: talerz owoców

    Obiad: zupa ogórkowa z ryżem zabielana (s, m), spaghetti (g, j) Bolognese, kompot (*dieta Bezmleczna: zupa ogórkowa nie zabielana, spaghetti z makaronu bezglutenowego)

    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: gruszka)

     

    Wtorek

    Śniadanie: chleb beskidzki (g) z pastą z szynki z pietruszką zieloną, herbata z cytryną

    Drugie śniadanie: krakersy (g) z serkiem wiejskim (m) (*dieta bezglutenowa, bezmleczna: wafle ryżowe, sok)

    Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami zabielany (s, m), nuggetsy (g, j), ziemniaki, surówka z młodej kapusty z koperkiem, kompot (*dieta bezmleczna: barszcz czerwony nie zabielany, dieta bezglutenowa: filet z kurczaka soute)

    Podwieczorek: banan

     

    Środa

    Śniadanie: chleb pszenno -żytni (g) z żółtym serem (m) i pomidorem, herbata malinowa (*dieta bezmleczna: chleb pszenno – żytni z szynką drobiową i pomidorem)

    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania

    Obiad: rosół z makaronem (s, g, j), kotlecik schabowy (g, j), ziemniaki, surówka z marchewki z jogurtem naturalnym (m), kompot (*dieta bezglutenowa: rosół z makaronem bezglutenowym, kotlet schabowy soute, dieta bezmleczna: surówka z marchewki)

    Podwieczorek: kisiel, biszkopty (g, j) (*dieta bezglutenowa: pałki kukurydziane)

     

    Czwartek

    Śniadanie: płatki zbożowe z miodem (g) w mleku (m), chleb (g) z masłem (m), herbata z czarnej porzeczki (*dieta bezglutenowa: płatki kukurydziane)

    Drugie śniadanie: jabłko

    Małe smaki: bazylia

    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), rumsztyk, ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana)

    Podwieczorek: kajzerka (g) z serkiem topionym (m) i rzodkiewką (*dieta bezglutenowa: chleb bezglutenowy, dieta bezmleczna: kajzerka z pasztetem)

     

    Piątek

    Śniadanie: chleb pszenno -żytni (g) z pastą z makreli w pomidorach, herbata malinowa

    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: mus marchewkowo – jabłkowy)

    Obiad: zupa jarzynowa z grysikiem (s, g), naleśniki z dżemem (g, j, m), kompot (*dieta bezglutenowa: zupa jarzynowa z ziemniakami, kopytka, dieta bezmleczna: kopytka)

    Podwieczorek: arbuz

     

    *bazylia – ma korzystny wpływ na pracę układu trawiennego, jest bogata w witaminy A, C i B5, wapń oraz magnez. Ma działanie antydepresyjne, poprawia nastrój i dodaje energii do działania.

     

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:

    m – mleko i jego pochodne

    s – seler

    g – gluten

    j – jajko

  • Poniedziałek
    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z pasztetem pieczonym i rzodkiewką, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania
    Obiad: zupa ogórkowa z ryżem zabielana (s, m), makaron z twarogiem (g, m), kompot (*dieta bezmleczna: zupa ogórkowa nie zabielana, makaron z musem owocowym, dieta bezglutenowa: makaron bezglutenowy)
    Podwieczorek: arbuz

    Wtorek
    Śniadanie: kajzerka z powidłami, kawa zbożowa z mlekiem (m, g) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa: herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: talerz owoców
    Obiad: żurek z ziemniakami (s, g), gołąbek bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki, kompot (*dieta bezglutenowa: zupa ziemniaczana)
    Podwieczorek: ciasto francuskie z owocami (g, j, m) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa, bez jajek: banan)

    Środa
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą z szynki z zieloną pietruszką, ogórek, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: jabłko (*dieta: morela)
    Obiad: zupa grysikowa (s, g), naleśniki z dżemem (g, j, m), kompot (*dieta bezglutenowa: zupa z kaszą jaglaną, kopytka, dieta bez jajek, bezmleczna: kopytka)
    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: banan)

    Czwartek
    Śniadanie: chleb baltonowski (g) z polędwicą miodową i sałatą, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: mus marchewkowo – jabłkowy)
    Obiad: zupa z soczewicy (s), pieczeń rzymska (g, j), ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezglutenowa, bez jajek: rumsztyk)
    Podwieczorek: brzoskwinia

    Piątek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z żółtym serem (m) i pomidorem, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: morela
    Obiad: kapuśniak z białej kapusty z ziemniakami (g), kotlet z jajek z kaszą jaglaną (j), ziemniaki, mizeria (m), kompot (*dieta bez jajek: kotlet rybny, dieta bezmleczna: sałatka z ogórków zielonych)
    Podwieczorek: ciasto jogurtowe (g, j, m) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:
    m – mleko i jego pochodne, s – seler, g – gluten, j – jajko

  • Poniedziałek
    Śniadanie: chleb baltonowski (g) z pasztetem i ogórkiem kiszonym, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: koktajl truskawkowy (m) (*dieta bezmleczna: mus marchewkowo – jabłkowy)
    Obiad: zupa krem ziemniaczano – porowa (s), farfalle z kurczakiem i brokułami w sosie śmietanowym (g, m), kompot (*dieta bezglutenowa: makaron bezglutenowy z kurczakiem i brokułami w sosie śmietanowym, dieta bezmleczna: farfalle z kurczakiem i brokułami w sosie)
    Podwieczorek: brzoskwinia

    Wtorek
    Śniadanie: chleb pszenno – żytni (g) z szynką z indyka, pomidor, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: warzywa do chrupania
    Obiad: zupa pomidorowa z ryżem zabielana (s, m), kotlecik mielony (g, j), ziemniaki, buraczki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa pomidorowa nie zabielana, dieta bezglutenowa, bez jajek: pulpet)
    Podwieczorek: arbuz

    Środa
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z twarożkiem ze szczypiorkiem i rzodkiewką, herbata z cytryną (*dieta bezmleczna: chleb z polędwicą drobiową)
    Drugie śniadanie: talerz owoców
    Obiad: barszcz czerwony z kapustą i ziemniakami zabielany (s, m), gulasz, kasza jęczmienna (g), ogórek kiszony, kompot (*dieta bezmleczna: barszcz nie zabielany, dieta bezglutenowa: kasza gryczana)
    Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami (m) (*dieta bezmleczna: banan)

    Czwartek
    Śniadanie: chleb wiejski (g) z pastą z szynki z zieloną pietruszką i pomidorem, herbata z cytryną
    Drugie śniadanie: jabłko
    Obiad: zupa ogórkowa z ryżem zabielana (s, m), filet z kurczaka panierowany (g, j), ziemniaki, surówka z marchewki, kompot (*dieta bezmleczna: zupa ogórkowa nie zabielana, dieta bezglutenowa, bez jajek: filet z kurczaka soute)
    Podwieczorek: ciasto jogurtowe (g, j, m) (*dieta bezmleczna, bezglutenowa, bez jajek: wafle ryżowe z dżemem)

    Piątek
    Śniadanie: jajecznica (j), chleb (g) z masłem (m), herbata z cytryną (*dieta bez jajek: chleb z hummusem)
    Drugie śniadanie: maślanka z owocami (m) (*dieta bezmleczna: smoothie owocowe)
    Obiad: zupa jarzynowa z ziemniakami zabielana (g, m), naleśniki z dżemem (g, j, m), kompot (*dieta bezmleczna: zupa jarzynowa nie zabielana, kopytka, dieta bezglutenowa, bez jajek: kopytka)
    Podwieczorek: nektarynka

    Legenda do alergenów znajdujących się w posiłkach:
    m – mleko i jego pochodne
    s – seler
    g – gluten
    j – jajko